Echipa Malaxa isi prezinta prototipul inainte de competitia finala F1 in schools

Cinci elevi romani vor reprezenta Romania in cadrul competitiei internationale F1 in Schools cu un prototip de tip F1 in miniatura. Pentru a fi cat mai bine pregatiti pentru competitie, sponsorul principal al echipei, Renault Romania, a organizat un program de mentorat pentru membrii echipei.

Membrii echipei Malaxa au realizat,in premiera, o demonstratie a nivelului de performanta pe care il atinge prototipul final, in cadrul unui eveniment de presa. Miniatura a parcurs 20 de metri in mai putin de o secunda, atingand astfel o viteza maxima de 100 km/h. Elevii au prezentat totodata proiectul pe care il vor sustinesi la Singapore, avand permanent suportul mentorilor lor.

Modelul echipei Malaxa respecta specificatiile riguroase impuse de Regulamentul tehnic F1 in schools, reusind sa obtina o performanta notabila. Copiii au realizatprototipul folosind programe avansate de proiectare CAD/CAM, la o scara de 1/20, avand propulsie bazata pe CO2. Etapa de testare si dezvoltare indelunga a fost esentiala pentru atingerea parametrilor de eficienta necesari.

Pentru a le oferi tinerilor un sprijin in sustinerea proiectului, Renault Romania, sponsorul principal al echipei, le-a facilitat un program de mentorat dedicat nevoilor echipei, ajutandu-i sa isi atinga potentialul maxim pentru finala competitiei. In cadrul programului “Piloti la Startul Viitorului” s-au implicat profesionisti din cadrul celor cinci domenii de activitate reprezentate de membrii echipei: inginerie, finante, marketing, public speaking si design. Mentorii care s-au alaturat proiectului au fost: Alin Avirvari, Director de Sisteme de Inginerie la Renault Technologie Roumanie, Diana Cretu, redactor sef la wall-street.ro, Cristina Bazavan, blogger de succes si profesionist in domeniul comunicarii, Marius Manole, renumitul actor si Dragos Motica, Director Creativ si Designer. in cadrul unor intalniri de pregatire, fiecare mentor s-a concentrat pe cerintele de jurizare de la Singapore care il priveau in mod direct, oferind sfaturi si sugestii.

Emilia Barbu (Team Manager & Marketing Manager), Laratiru (Graphic Design & Marketing Manager), David serban si Pavel Bulgac (ManufacturingEngineers) si Andrei Ostahie (Financial Executive)sunt sprijiniti de Renault, sponsorul principal al proiectului, alaturi de Digi24 ca partener media, Castelul Bran si ABEC357 ca sponsori secundari. Echipa a beneficiat, de asemenea, de indrumarea si sprijinul scolii Britanice din Bucuresti.

F1 in schools este singura competitie internationala multidisciplinara sustinuta de comunitatea de Formula 1 si partenerii sai, cu participanti din peste 40 de tari ale lumii. Concursul presupune proiectarea si confectionarea unei masini miniaturale de Formula 1, precum si realizarea unei strategii complete de marketing, financiare si de identitate vizuala.

Pentru mai multe detalii urmareste echipa Malaxa pe website-ul: http://malaxateam.ro/ sau in Social Media:

Facebook: https://www.facebook.com/malaxaf1/

Twitter: https://twitter.com/F1MalaxaBSB

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *